Een klantenpanel organiseren
Wil je een klantenpanel organiseren en zo direct in contact met je klant staan? Door middel van een klantenpanel kun je, zeker als aanvulling op andere onderzoeksmethoden, dieper ingaan op de thema’s die er volgens jouw klanten toe doen. Deze interactie met de klant als onderdeel van je verbeterproces, zorgt tevens voor een groter gevoel van vertrouwen en betrokkenheid vanuit beide kanten. Door meerdere stemmen in één ruimte te hebben, haal je kwalitatieve feedback op en kun je de dialoog aangaan.

Waarom zou je een klantenpanel organiseren?
Wanneer je als bedrijf een klantenpanel besluit te organiseren, kun je de volgende resultaten verwachten:
Je kunt direct kwalitatieve feedback ophalen van je klanten in een dialoog
Je klanten voelen zich gehoord en kunnen worden betrokken in je verbeterproces
Je krijgt de mogelijkheid je te verdiepen in thema’s die er echt toe doen volgens je klanten
Onze werkwijze
Wil je ook loyale en terugkerende klanten?
Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.
Onze klantenpanels
Een klantenpanel dat Integron voor je kan organiseren, is:
Profiteer van onze expertise en jarenlange ervaring
Heb je interesse in het organiseren van een klantenpanel en kun je wel wat hulp gebruiken van een ervaren specialist? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat jouw organisatie helpt met het bereiken van jouw doelstellingen. Wij gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl voor meer informatie. Je kunt ook online een demo aanvragen.
Ook het beste uit jouw klanten halen?
Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.