Een klantenpanel organiseren

Wil je een klantenpanel organiseren en zo direct in contact met je klant staan? Door middel van een klantenpanel kun je, zeker als aanvulling op andere onderzoeksmethoden, dieper ingaan op de thema’s die er volgens jouw klanten toe doen. Deze interactie met de klant als onderdeel van je verbeterproces, zorgt tevens voor een groter gevoel van vertrouwen en betrokkenheid vanuit beide kanten. Door meerdere stemmen in één ruimte te hebben, haal je kwalitatieve feedback op en kun je de dialoog aangaan.

Waarom zou je een klantenpanel organiseren?

Wanneer je als bedrijf een klantenpanel besluit te organiseren, kun je de volgende resultaten verwachten:

klantpanels

Je kunt direct kwalitatieve feedback ophalen van je klanten in een dialoog

Je klanten voelen zich gehoord en kunnen worden betrokken in je verbeterproces

Je krijgt de mogelijkheid je te verdiepen in thema’s die er echt toe doen volgens je klanten

Onze werkwijze

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Onze klantenpanels

Een klantenpanel dat Integron voor je kan organiseren, is:

  • Kwalitatief en verdiepend

  • Interactie en creatie

  • Groepsdynamiek

  • Dé manier om de stem van de klant te laten horen

  • Een perfecte voorbereiding of het vervolg op andere vormen van onderzoek

Profiteer van onze expertise en jarenlange ervaring

Heb je interesse in het organiseren van een klantenpanel en kun je wel wat hulp gebruiken van een ervaren specialist? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat jouw organisatie helpt met het bereiken van jouw doelstellingen. Wij gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken. Bel naar 0104115966 of stuur een e-mail naar info@integron.nl voor meer informatie. Je kunt ook online een demo aanvragen.

Deel dit artikel!

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit

Marit Luijten

Consultant