Klantpanels

Direct in contact met je klant in groepsverband. Gecoördineerd door Integron. Met een klantpanel kan je, zeker als aanvulling op andere onderzoeksmethoden, dieper ingaan op de thema’s die er toe doen volgens je klanten. Het betrekken van de klant bij je verbeterproces zorgt tevens voor vertrouwen en betrokkenheid. Door meerdere stemmen in één ruimte te hebben, haal je kwalitatieve feedback op en kan je de dialoog aangaan.

vraag direct advies aan
vraag de demo aan

Waarom klantpanels?

Direct kwalitatieve feedback ophalen van je klanten in een dialoog

 Je klanten voelen zich gehoord en kunnen worden betrokken in je verbeterproces

Verdieping in thema’s die er echt toe doen volgens je klanten

Wat gaan we doen?

Klantpanels zijn…

  • Kwalitatief en verdiepend

  • Interactie en creatie

  • Groepsdynamiek

  • Stem van de klant

  • Perfecte voorbereiding of vervolg op andere vormen van onderzoek

vraag de demo aan

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Marit Luijten

Consultant

+31 (0)6 57 435 558
m.luijten@integron.nl