Klantenpanel
Direct in contact met je klant in groepsverband. Gecoördineerd door Integron. Met een klantenpanel kan je, zeker als aanvulling op andere onderzoeksmethoden, dieper ingaan op de thema’s die er toe doen volgens je klanten. Het betrekken van de klant bij je verbeterproces zorgt tevens voor vertrouwen en betrokkenheid. Door meerdere stemmen in één ruimte te hebben, haal je kwalitatieve feedback op en kan je de dialoog aangaan.

Waarom klantpanels?
Direct kwalitatieve feedback ophalen van je klanten in een dialoog
Je klanten voelen zich gehoord en kunnen worden betrokken in je verbeterproces
Verdieping in thema’s die er echt toe doen volgens je klanten
Wat gaan we doen?
Wil je ook loyale en terugkerende klanten?
Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.
Klantpanels zijn…
Kwalitatief en verdiepend
Interactie en creatie
Groepsdynamiek
Stem van de klant
Perfecte voorbereiding of vervolg op andere vormen van onderzoek
Ook het beste uit jouw klanten halen?
Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.