Integron komt met eigen platform voor continu klant- én medewerkerfeedback

Home | Klantonderzoek | Integron komt met eigen platfo …

Na anderhalf jaar ontwikkelen en testen is het eindelijk zover; met trots presenteren wij onze feedbackoplossing Groo. Deze is volledig geïntegreerd in ons befaamde platform Customer & Employee Heartbeat. Groo is de oplossing voor continu klant- én medewerkerfeedback, is gemakkelijk in gebruik en met bijvoorbeeld de API te koppelen aan ieder gewenst CRM systeem.

Eigen platform; beter, sneller en meer gebruiksgemak

Voorheen zorgden we voor continu feedback en activatiemanagement door middel van een samenwerking met een externe partij. Met de nieuwe release van ons onderzoeksdashboard Customer- en Employee Heartbeat, hebben we controle over het complete proces. Zeer betrouwbaar, sneller, efficiënter, gebruiksvriendelijker en herkenbaar. Lees meer op Groo.nl.

Vernieuwd dashboard: alle hoofd KPI’s in één overzicht

Het dashboard is qua uiterlijk ook verbeterd in design en overzicht. Alle hoofd KPI’s zijn in één oogopslag inzichtelijk inclusief de trend. Bekijk de demo.

API: automatisch uitnodigen van klanten én medewerkers

Één van de nieuwe functionaliteiten van de software is de universele API. Deze API is te koppelen met elk gewenst CRM systeem waardoor je geautomatiseerd klanten én medewerkers kunt uitnodigen en gewenste data o.b.v. de feedback ook weer automatisch in je CRM terecht komen.

Voor iedere organisatie een oplossing op maat

Omdat onze technologie verbeterd is in snelheid en efficiëntie, kunnen we voor iedere organisatie een passende oplossing bieden. Of je nog moet beginnen, of al bekend bent met continu én medewerkerfeedback, met Groo kunnen we jouw organisatie helpen om het beste uit klanten en medewerkers te halen. Bekijk de oplossingen. 

Kijk nu op www.groo.nl en zie wat continu feedback voor jouw organisatie kan betekenen

Recente artikelen

Deel dit op social media

2018-01-18T15:54:35+00:00