De Beleving Awards 2017
aftermovie, foto’s en interviews

Teams aan zet bij Hogeschool iPabo

24 nov, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Teams aan zet bij Hogeschool iPabo

Winnaar Werkbeleving Award: werkwijze van nieuw College van Bestuur doorslaggevend realisatie sterke stijging van de medewerkerstevredenheid.

“Heb vertrouwen in mensen en laat ze werken vanuit hun kracht”

17 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor “Heb vertrouwen in mensen en laat ze werken vanuit hun kracht”

"Meer uit klant en medewerker halen, Trots op topperformers en mensen blij maken". Lees hier het verhaal van Stephan van Gelder over de Beleving Awards 2017.

Best presterende organisaties ontvangen klant- en werkbeleving awards

16 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Best presterende organisaties ontvangen klant- en werkbeleving awards

Voor het achtste jaar op rij heeft Integron de Beleving Awards uitgereikt aan organisaties die het beste presteren op het gebied van klant- en werkbeleving. Lees verder voor alle winnaars.

Magazine: Flash Group: “Continu verbeteren en slim digitaal gemak creëren voor onze klanten”

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Flash Group: “Continu verbeteren en slim digitaal gemak creëren voor onze klanten”

Deze premium logistieke dienstverlener won al drie keer de Klantbeleving Award in de categorie transport & logistiek.

Magazine: Smallsteps: “Bevlogen medewerkers onmisbaar voor onze ontwikkeling als organisatie”

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Smallsteps: “Bevlogen medewerkers onmisbaar voor onze ontwikkeling als organisatie”

Aan ambitie geen gebrek bij Smallsteps. Deze betrekkelijk jonge onderneming wil zich ontwikkelen tot de beste kinderopvangorganisatie van Nederland.

Magazine: Hallmark: “Transitie naar een open organisatie waar verbinding centraal staat”

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Hallmark: “Transitie naar een open organisatie waar verbinding centraal staat”

Hallmark het beste uit klant en medewerker halen. Medewerkersonderzoek en klantenonderzoek bieden daartoe inzicht en aanknopingspunten.

Download het Beleving Awards Magazine

Deel dit op social media

Ook een onderzoek uitvoeren?
Vraag de onderzoeksdemo aan:

  • Voorbeeldvragen

  • Segmentatie

  • Prioriteitenmatrix

Integron is specialist in het verhogen van klanttevredenheid en loyaliteit. Middels ons resultaten dashboard leveren wij verrassend inzicht en onze specialisten helpen u met het verbeterplan en activatiemanagement. Vraag gratis de inloggegevens aan van Customer Heartbeat. Hierin vindt u, naast voorbeeldvragen voor klanttevredenheidsonderzoek, handvatten om een gestructureerd onderzoek op te zetten en u ziet hoe u de prioriteiten kunt bepalen middels een prioriteitenmatrix. Vul het formulier in en u ontvangt direct de inloggegevens per e-mail.

Geïnteresseerd in:

2017-05-25T15:36:12+00:00