Nieuws2018-05-18T08:47:48+00:00

Nieuws

Het laatste nieuws over klant- en werkbeleving

Gom vergroot klantkennis middels klantonderzoek

27 nov, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Gom vergroot klantkennis middels klantonderzoek

Gom streeft naar het overtreffen van klantverwachtingen door aan de juiste knoppen te draaien. Lees het interview met Ad van Poppel, Directeur kwaliteit.

Van gepersonaliseerde dashboards, naar resultaten in geanimeerde infographics. Integron Tech update november 2018

22 nov, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Van gepersonaliseerde dashboards, naar resultaten in geanimeerde infographics. Integron Tech update november 2018

In deze update neemt Egbert Engelfriet, Managing Director en verantwoordlijke voor Technologie & Innovatie binnen Integron, u mee in wat Integron doet om de online ondersteuning verder te verbeteren.

Facilicom Group meet merkwaarde in klantonderzoek

7 nov, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Facilicom Group meet merkwaarde in klantonderzoek

Niet zomaar een cateraar, schoonmaker of beveiliger, maar de verwachtingen van eindgebruikers op momenten van de waarheid overtreffen. Lees hier het interview met Miranda Nieuwpoort van Facilicom.

Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

31 okt, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Unilever heeft beste Field Sales Team in 2018. Van harte gefeliciteerd!

Op 30 oktober 2018 vond alweer de 20e editie van het Field Sales event plaats, georganiseerd door Distrifood. Volgens de Nederlandse supermarkten is de buitendienst van Unilever, net als vorig jaar, het beste Field Sales Team.

DHL Freight de diepte in met strategische interviews

23 okt, 2018|Reacties uitgeschakeld voor DHL Freight de diepte in met strategische interviews

Kwalitatieve feedback middels strategische interviews met key accounts leidt tot concrete verbeteracties voor DHL Freight. Lees meer over deze verdieping in klanttevredenheidsonderzoek.

Primair Huisartsenposten verbetert tussentijds werkbeleving

21 sep, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Primair Huisartsenposten verbetert tussentijds werkbeleving

De meerwaarde van een tussentijdse meting (Are we on track?) van de werkbeleving. Lees meer over hoe Primair Huisartsenposten de werkbeleving verbetert.

Vacature Research Consultant Customer Experience

19 sep, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Vacature Research Consultant Customer Experience

Help jij ons mee om onze dienstverlening op het gebied van customer experience verder uit te bouwen? Solliciteer nu!

Smit & zoon werkt op alle niveaus aan klantbeleving

30 aug, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Smit & zoon werkt op alle niveaus aan klantbeleving

Gericht de klantbeleving optimaliseren middels sessies op strategisch, tactisch en operationeel niveau en het klantdialoog n.a.v. het KTO.

MTO is als een spiegel voor Youké

23 aug, 2018|Reacties uitgeschakeld voor MTO is als een spiegel voor Youké

MTO en spiegelonderzoek binnen Youké: vaststellen hoe de top van een organisatie op de hoogte is van wat er speelt binnen de rest van de organisatie.

“Meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain” – Nedcargo

21 aug, 2018|Reacties uitgeschakeld voor “Meerwaarde creëren voor de klant dankzij wasteless supply chain” – Nedcargo

De consument is uiteindelijk altijd de ‘eindklant’, maar er zit altijd een tussenkanaal tussen. We willen als Nedcargo onze klanten daarbij optimaal helpen. Lees de business case uit het Integron Magazine nu online!

Proactief bijdragen aan het succes van onze klanten – CB

2 aug, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Proactief bijdragen aan het succes van onze klanten – CB

Meer samen optrekken met klanten en inzicht krijgen in wat ze belangrijk vinden en hoe zij onze performance waarderen. CB over de samenwerking met Integron.

Floral Trade Group voortvarend aan de slag met MTO

17 jul, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Floral Trade Group voortvarend aan de slag met MTO

Twee opvallende punten uit het onderzoek zijn dat je sterke leiders herkent aan tevreden en betrokken medewerkers die zij aansturen en het belang van heldere communicatie van hoog tot laag. Mede aan de hand van goede voorbeelden binnen de organisatie zijn we hiermee gericht aan de slag gegaan.

Medewerkerbeleving in Nederland 2018: Nederlanders hebben het weer meer naar hun zin op het werk

12 jul, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Medewerkerbeleving in Nederland 2018: Nederlanders hebben het weer meer naar hun zin op het werk

De werkdruk stijgt, maar Nederlanders hebben het weer meer naar hun zin op het werk. Zo is er in 2018 een stijgende lijn te zien in de werkbeleving van werkend Nederland. Dit blijkt uit medewerkerbelevingsonderzoek 2018 Integron heeft uitgevoerd onder 4.400 deelnemers verdeeld over twaalf branches.

Rapport: Medewerkerbeleving in Nederland 2018

12 jul, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Rapport: Medewerkerbeleving in Nederland 2018

Werkbeleving anno 2018 gestegen ondanks een hogere werkdruk. Het rapport 'Medewerkerbeleving in Nederland 2018' is nu te downloaden.

Avans Hogeschool: “Onze medewerkers maken het verschil”

19 jun, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Avans Hogeschool: “Onze medewerkers maken het verschil”

Avans behoort tot de best scorende hogescholen in het benchmarkonderzoek ‘Werkbeleving in hogescholen’ dat Integron heeft gehouden in samenwerking met Zestor. “We zijn echt trots op zulke uitkomsten. Maar tegelijkertijd willen we graag van een 8 naar een 9”,  

Integron 25 jaar | Beleving Awards 2018 | aftermovie en foto’s

5 jun, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Integron 25 jaar | Beleving Awards 2018 | aftermovie en foto’s

Bekijk nu de aftermovie en de foto's van het 25-jarige bestaan van Integron en de Beleving Awards 2018

Winnaars Integron Beleving Awards 2018 bekend gemaakt in de Efteling

31 mei, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Winnaars Integron Beleving Awards 2018 bekend gemaakt in de Efteling

Prijzen voor Sims Recycling Solutions, Hollister, Yes telecom, BNG Bank, Flash Group, Paramelt, Lovink, Hogeschool de Kempel, de Jong & Laan, Ewals Cargo Care en Baker Tilly Berk op het gebied van klant en medewerkerbeleving.

CWS: “Onze medewerkers voegen waarde toe aan de klantreis”

9 mei, 2018|Reacties uitgeschakeld voor CWS: “Onze medewerkers voegen waarde toe aan de klantreis”

CWS is een toonaangevende serviceorganisatie die producten en diensten levert op het gebied van sanitaire hygiëne en schoonloopmatten. De markt waarin het bedrijf opereert vraagt om meer dan alleen maar excellente producten bieden. Vandaar dat de organisatie zich ook richt op het verbeteren van de klantbeleving.

Volg ons via social media:

Load More Posts