Nieuws 2016-10-18T13:05:19+00:00

Nieuws

Het laatste nieuws over klant- en werkbeleving

Facility Beleving in Nederland 2017: Écht lekker kunnen werken maakt het verschil

22 jun, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Facility Beleving in Nederland 2017: Écht lekker kunnen werken maakt het verschil

Facility Excellence blijft het kernbegrip als het aankomt op facility beleving. Dit blijkt uit het onderzoeksrapport “Facility Beleving in Nederland 2017” van Integron

De Beleving Awards 2017 aftermovie, foto’s en interviews.

23 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor De Beleving Awards 2017 aftermovie, foto’s en interviews.

Bekijk nu de aftermovie en de foto's van de Beleving Awards 2017 en lees interviews van topperformers op het gebied van klant- en werkbeleving.

“Heb vertrouwen in mensen en laat ze werken vanuit hun kracht”

17 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor “Heb vertrouwen in mensen en laat ze werken vanuit hun kracht”

"Meer uit klant en medewerker halen, Trots op topperformers en mensen blij maken". Lees hier het verhaal van Stephan van Gelder over de Beleving Awards 2017.

Best presterende organisaties ontvangen klant- en werkbeleving awards

16 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Best presterende organisaties ontvangen klant- en werkbeleving awards

Voor het achtste jaar op rij heeft Integron de Beleving Awards uitgereikt aan organisaties die het beste presteren op het gebied van klant- en werkbeleving. Lees verder voor alle winnaars.

Magazine: Flash Group: “Continu verbeteren en slim digitaal gemak creëren voor onze klanten”

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Flash Group: “Continu verbeteren en slim digitaal gemak creëren voor onze klanten”

Deze premium logistieke dienstverlener won al drie keer de Klantbeleving Award in de categorie transport & logistiek.

Magazine: Smallsteps: “Bevlogen medewerkers onmisbaar voor onze ontwikkeling als organisatie”

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Smallsteps: “Bevlogen medewerkers onmisbaar voor onze ontwikkeling als organisatie”

Aan ambitie geen gebrek bij Smallsteps. Deze betrekkelijk jonge onderneming wil zich ontwikkelen tot de beste kinderopvangorganisatie van Nederland.

Magazine: Hallmark: “Transitie naar een open organisatie waar verbinding centraal staat”

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Hallmark: “Transitie naar een open organisatie waar verbinding centraal staat”

Hallmark het beste uit klant en medewerker halen. Medewerkersonderzoek en klantenonderzoek bieden daartoe inzicht en aanknopingspunten.

Magazine: Iselinge Hogeschool: “Met kwaliteit en ‘eigenwijsheid’ de beste hogeschool willen zijn”

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Iselinge Hogeschool: “Met kwaliteit en ‘eigenwijsheid’ de beste hogeschool willen zijn”

“We zijn de kleinste hogeschool van Nederland, maar we gaan altijd voor de hoogste kwaliteit"

Magazine: Asito: Tevreden klanten door tevreden medewerkers

15 mei, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Magazine: Asito: Tevreden klanten door tevreden medewerkers

Bij schoonmaakonderneming Asito staat de medewerker altijd op één. “Onze organisatie is hierop ingericht. Winst behalen is slechts een resultaat.

Breakout sessies van de Beleving Awards zijn bekend

24 apr, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Breakout sessies van de Beleving Awards zijn bekend

Breakout sessies van de Beleving Awards zijn bekend! Dit jaar heeft Integron voor een vernieuwd programma gekozen en staan klantverhalen tijdens de Beleving Awards op 16 [...]

Nominaties Klant- en Medewerker Beleving Awards 2017 zijn bekend

29 mrt, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Nominaties Klant- en Medewerker Beleving Awards 2017 zijn bekend

Best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving worden op 16 mei tijdens het Beleving Awards event bij Hotelschool The Hague bekend gemaakt.

Fontys Hogeschool monitort werkdruk medewerkers opleiding Journalistiek

29 mrt, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Fontys Hogeschool monitort werkdruk medewerkers opleiding Journalistiek

De werkdruk bij Fontys uitgelicht n.a.v. het medewerkersonderzoek middels de werkdrukmonitor van Integron (JOB Demands-Rescouces Model - Best Practice

Save the date: Beleving Awards op 16 mei 2017

8 mrt, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Save the date: Beleving Awards op 16 mei 2017

Op 16 mei 2017 is het weer zover: De Beleving Awards 2017, gehost door Hotelschool The Hague. Bent u er ook bij? Meld u direct (kosteloos) aan.

Klantloyaliteit: van tevreden naar terugkerende klanten

2 feb, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Klantloyaliteit: van tevreden naar terugkerende klanten

Uw eigen klantloyaliteit verhogen? Waar moet u op letten? Verbeter de loyaliteit en tevredenheid middels onderzoek, inzicht en activatie!

Blue Monday: het is de meest deprimerende dag van het jaar, ga jij vol energie naar huis?

16 jan, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Blue Monday: het is de meest deprimerende dag van het jaar, ga jij vol energie naar huis?

Positief is dat 35% procent van werkend Nederland aangeeft absoluut met voldoende energie naar het werk te gaan. Gaan zij met dezelfde energie weer naar huis?

Asito werkt aan tevreden klanten door tevreden medewerkers

5 jan, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Asito werkt aan tevreden klanten door tevreden medewerkers

Sinds 2016 is Asito de samenwerking m.b.t. het medewerkersonderzoek met Integron aangegaan, met name vanwege het meten van het belang van de werknemers.

Huurdersonderzoek voor woningcorporaties

3 jan, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Huurdersonderzoek voor woningcorporaties

Huurdersonderzoek voor woningcorporaties Aedes voegt Integron toe als onderzoeksbureau voor het uitvoeren van het huurdersonderzoek. In 2017 wordt wederom de Aedes-benchmark door Aedes (Vereniging van Woningcorporaties) [...]

Fijne feestdagen namens het hele team van Integron!

19 dec, 2016|Reacties uitgeschakeld voor Fijne feestdagen namens het hele team van Integron!

Integron wenst u een fijne feestdagen en voorspoedig 2017!

Klachtafhandeling bij ICT-dienstverleners nog altijd doorn in oog van klanten

16 dec, 2016|Reacties uitgeschakeld voor Klachtafhandeling bij ICT-dienstverleners nog altijd doorn in oog van klanten

Ondanks dat ICT-dienstverleners gemiddeld scoren op klanttevredenheid en bovengemiddeld op NPS, is klachtafhandeling nog altijd een punt van kritiek volgens klanten. [infographic]

Integron nu ook ISO 20252 gecertificeerd

14 dec, 2016|Reacties uitgeschakeld voor Integron nu ook ISO 20252 gecertificeerd

Integron en kwaliteit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Sinds november 2016 zijn we naast andere accreditaties ook ISO 20252 gecertificeerd.

Schrijf u in voor de nieuwsbrief:

Interesse in:


Of volg ons via social media:

Load More Posts