“Wij opereren zo dicht mogelijk bij de klant en hebben onze organisatie daar in het afgelopen jaar op aangepast.”
Home | Klantonderzoek | Van Gansewinkel

Van Gansewinkel

Van Gansewinkel bedient met haar dienstverlening tienduizenden klanten vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven en vanuit een 10-tal regionale kantoren in Nederland en België. Integron heeft bijna 800 klanten en 500 prospects telefonisch benaderd en in kaart gebracht hoe tevreden en loyaal deze bedrijven zijn. Per regio zijn de prestaties van Van Gansewinkel en die van landelijk en regionaal opererende bedrijven bepaald. Doelgericht werkt elke regio aan de kwaliteit van de dienstverlening richting klanten en het concurrerend vermogen.

In 2016 heeft Van Gansewinkel voor de 6e keer een Klant Beleving Award gewonnen. De recycler en afvaldienstverlener kwam als beste uit de bus in de categorie professionele dienstverlening. Klanten waardeerden in  2015 Van Gansewinkel met gemiddeld een 8,4. Dit is onder meer te danken aan een verbeterde score op de pijlers accountmanagement, facturatie en betrouwbaarheid van dienstverlening.  In het onderzoek naar de klanttevredenheid onderzoekt Integron de tevredenheid van klanten bij organisaties op diverse pijlers. Op het gebied van ‘Accountmanagement’ behaalde Van Gansewinkel in 2015 maar liefst een 8.7 (2014: 8.5), de hoogste score op dit thema sinds de afvalverwerker gestart is met het onderzoeken van de klantwaardering.

“Wij opereren zo dicht mogelijk bij de klant en hebben onze organisatie daar in het afgelopen jaar op aangepast”, aldus Geert Glimmerveen, directeur van Van Gansewinkel Nederland: “Onze collega’s werken als lokale ambassadeurs in de regio, waarbij zij intensief contact onderhouden met onze klanten. Dat heeft zich vertaald in een hogere score op accountmanagement. Met deze transitie achter de rug zijn we daar uiteraard extra trots op!”

Bron: vangansewinkel.nl

Deel dit op social media:

2016-11-30T16:23:22+00:00