Home | Klantonderzoek | TNT Centre

TNT Centre

Wie kent TNT nu niet? Het van oorsprong Australische, maar inmiddels Nederlandse bedrijf dat dagelijks meer dan 1 miljoen (post)zendingen over de hele wereld verspreid, met ruim 65.000 medewerkers en een omzet van 6.7 miljard.

Al deze zendingen en medewerkers worden vanuit het TNT Centre, het hoofdkantoor in Hoofddorp, aangestuurd. Het hoofdkantoor zetelt in een gebouw uit 2011, wat speciaal ontworpen is om medewerkers een aangename werkomgeving te bieden.

Integron heeft de medewerkers van het TNT Centre gevraagd naar hun ervaringen en verwachtingen aangaande hun werkomgeving en de dienstverlening van Facility Services. Daarnaast heeft Integron de facilitair professionals van het TNT Centre gevraagd een inschatting te maken van de waardering en tevredenheid van de interne klanten, wat interessante inzichten in overeenkomsten en verschillen in daadwerkelijke beleving van de interne klant en de perceptie van de beleving door de professional oplevert.

De resultaten van het onderzoekzijn middels het online dashboard inzichtelijk gemaakt, waarna Integron de resultaten geanalyseerd en gerapporteerd heeft aan het management van het TNT Centre. Na analyse en rapportage van de resultaten door Integron blijkt dat de interne klanten van het TNT Centre over het algemeen zeer tevreden zijn met de dienstverlening van Facility Services. Het TNT Center was dan ook genomineerd voor de Facility Beleving Awards 2015, een jaarlijks onderzoek naar de best presterende facilitaire dienstverlener van Nederland, uitgevoerd door Integron.

Deel dit op social media:

2016-10-18T13:06:03+00:00