Klantonderzoek (NPS) 2016-10-18T13:05:13+00:00

Klantonderzoek:
Haal het beste uit uw klanten

Gratis adviesgesprek

ONZE ONDERZOEKSOPLOSSINGEN

klantonderzoek (NPS)
Continu Klantfeedback
Customer Happiness
Customer Heartbeat
Stakeholder-onderzoek
Imago-onderzoek

Klantonderzoek naar klanttevredenheid, de Net Promotor Score (NPS), imago en andere aspecten zorgt voor een hogere waardering (tevredenheid) en een betere klantrelatie (loyaliteit).

Vaak is de basis niet voldoende op orde en de NPS negatief. Het doel is een excellente organisatie neer te zetten, waar klanten graag zaken mee doen en de waarde van morgen afnemen. De inzichten en strategische en tactische uitkomsten activeren wij naar directie, management, klantverantwoordelijken en medewerkers. Wij informeren u over welke klantonderzoeksoplossingen zorgen voor welke vergroting van klantwaarde. Op die manier haalt u het beste uit uw klanten.