Inzicht in jouw imago

Benieuwd naar hoe de markt (prospects) jouw organisatie ziet in termen van kernwaarden en competenties? Overweeg een imago-onderzoek met Integron, jouw toegewijde onderzoeksspecialist met ruim 30 jaar ervaring in klant- en medewerkersonderzoek, gevestigd in Rotterdam.

Jaarlijks Klantonderzoek - Breng de relatie met jouw klanten in beeld

Waarom zou je een imago onderzoek doen?

Inzicht in de verschillen tussen het gewenste en werkelijke imago van je bedrijf

Meet de positie van jouw organisatie

Meet de positie van jouw organisatie in de markt ten opzichte van concurrentie via de NPS (Net Promoter Score).

Versterk de marktpositie

Versterk de marktpositie aan de hand van de verkregen feedback.

Hoe gaan we te werk

Wil je ook geïnspireerde en productievere medewerkers?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Employee Experience Feedback.

De kenmerken van ons imago-onderzoek

Het uitgebreide imago-onderzoek van Integron is eventueel aan te vullen met een kwalitatief onderzoek en bestaat uit:

  • Kwantitatief onderzoek onder stakeholders en klanten
  • Een (twee)jaarlijkse meting van het imago en de perceptie vanuit een uitgebreide vragenlijst
  • Meerdere online, telefonisch en/of face-to-face interview
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Ontvang verdere informatie over onze dienstverlening

Wil je meer informatie ontvangen omtrent de mogelijkheden van een imago-onderzoek? Wij vertellen je graag meer over onze werkwijze. Neem contact met ons op voor meer informatie.