“Performance op de winkelvloer.”
Coca-Cola
Home | Klantonderzoek | Coca-Cola

Coca-Cola

Coca-Cola heeft door Integron een onderzoek laten uitvoeren naar de performance op de winkelvloer. Welk beeld roept de buitendienst op, wat verwacht de klant, hoe tevreden is de klant en op welke wijze kan Coca-Cola de relatie verder versterken. In een onderzoek onder ruim 200 supermarkten is bekeken waar Coca-Cola haar klant nog beter van dienst kan zijn. Waar kan zij gericht haar toegevoegde waarde verder vergroten. Lokaal ondernemerschap, samen winnen en rendement staan hierbij centraal. Uit het onderzoek komt naar voren dat Coca-Cola een zeer gewaardeerde buitendienst heeft. Het onderzoek geeft zeer goed inzicht in het succes en het verdere succes. In een presentatie is het onderzoek geactiveerd en zijn de knelpunten helder gedefinieerd. Op een aantal niveaus worden deze nu opgepakt.

Deel dit op social media:

2016-10-18T13:06:31+00:00