Terberg Leasing
Terberg Leasing levert hoogwaardige dienstverlening op het gebied van leaseproducten en -diensten aan de Nederlandse zakelijke markt en overheid met betrekking tot mobiliteit.
De medewerkers van Terberg Leasing zijn graag bereid een stapje extra te doen voor hun relaties, ten behoeve van het handhaven van de hoge kwaliteit van dienstverlening.
Integron heeft onderzoek gedaan naar de tevredenheid en verwachtingen van de verschillende klanten van Terberg Leasing. Daarnaast is er ook gevraagd naar het beeld dat de klanten van Terberg Leasing hebben en hoe loyaal ze zijn aan Terberg Leasing. De verschillende aspecten zijn niet alleen gemeten op totaalniveau maar ook naar klantgrootte en accountgroep. Het onderzoek dat online ingevuld kon worden heeft tot een respons van 24% geleid.
Ton van Lieshout, Business Manager bij Terberg Leasing:
” We zien dat onze klanten zeer te spreken zijn over onze accountmanagers en lease-adviseurs. Dat is een goed teken, want daar werken we continu aan. Daarentegen blijkt uit dit onderzoek dat bijvoorbeeld de klachtafhandeling voor verbetering vatbaar is. Deze uitkomsten bieden Terberg Leasing voldoende handvatten om gericht aan de slag te gaan. Doel is dan ook om aan de verbeterpunten te gaan werken, zodat we bij een herhaalmeting volgend jaar een stijgende lijn zien!”