“Dat vraagt om inzicht in klant- en medewerkerbeleving. Niet met een eenmalig onderzoekje, maar vanuit een strategisch plan voor meerdere jaren, waarbij onderzoek het eerste middel is om dat plan verder te vormen en kristalliseren. Met continu inzicht, een duidelijke stip aan de horizon en een duidelijke strategie wanneer het aankomt op klant- en medewerkerbeleving voor de komende jaren. Daar geloven wij in en daarvoor zochten wij de juiste partner om dat voor ons te realiseren. Daartoe kwamen we uit bij Integron”

Jeroen Keus, directeur van Keus Schoonmaak

“We hadden zogezegd een persoonlijke klik en de kennismaking verliep, zoals Jeroen aangeeft zeer ontspannen. Het was een persoonlijk gesprek over opleiding, het leven, en waar er amper werd gesproken over het doen van zaken. Een mooi uitgangspunt voor de start van een langdurige samenwerking.”

Kay Sijbrandij, consultant customer experience bij Integron

Business case-serie Keus Schoonmaak deel 1: Waar het begon?

“Wij doen er alles aan om een werkomgeving te creëren waar mensen de mogelijkheid krijgen om zelf werkgeluk te ervaren. Deze manier van ondernemen stralen we uit op onze klanten en mensen waarvoor we werken. Bij Keus zien we schoonmaak vooral als een product dat binnen reguliere werktijden plaatsvindt. Zichtbare schoonmaak die klanten ervaren als samenwerkingsdienst. Met persoonlijke aandacht voor de klant. Maar we willen graag weten of we op de juiste weg zitten. Zijn onze medewerkers blij en enthousiast? En waardoor komt dat dan? Hoe boeien en binden we onze medewerkers? En waarom staan we er goed voor bij onze klanten? Wat kan er misschien beter? Dat vraagt om inzicht in klant- en medewerkerbeleving. Niet met een eenmalig onderzoekje, maar vanuit een strategisch plan voor meerdere jaren, waarbij onderzoek het eerste middel is om dat plan verder te vormen en kristalliseren. Met continu inzicht, een duidelijke stip aan de horizon en een duidelijke strategie wanneer het aankomt op klant- en medewerkerbeleving voor de komende jaren. Daar geloven wij in en daarvoor zochten wij de juiste partner om dat voor ons te realiseren. Daartoe kwamen we uit bij Integron”, zegt Jeroen Keus, directeur van Keus Schoonmaak.

“Wij doen er alles aan om een werkomgeving te creëren waar mensen de mogelijkheid krijgen om zelf werkgeluk te ervaren.”

Persoonlijke klik

“Ik heb in november 2022 een mail gestuurd naar info@integron.nl met de vraag wat Integron voor ons zou kunnen betekenen op het gebied van periodiek medewerker- en klantbelevingsonderzoek. Het eerste contact was snel gelegd. Ik heb een zeer prettig gesprek gehad met Kay Sijbrandij, consultant customer experience bij Integron. We hebben echt een paar uur zitten kletsen. Over Keus Schoonmaak uiteraard, maar vooral over hele andere zaken”, aldus Jeroen. “Klopt”, zegt Kay. “We hadden zogezegd een persoonlijke klik en de kennismaking verliep, zoals Jeroen aangeeft zeer ontspannen. Het was een persoonlijk gesprek over opleiding, het leven, en waar er amper werd gesproken over het doen van zaken. Een mooi uitgangspunt voor de start van een langdurige samenwerking. We hebben afgesproken dat we klein beginnen met enkele klant- en medewerkerbelevingsonderzoeken in vier regio’s binnen het gebied Zwolle – Nijmegen – Hoevelaken – Duitse grens. Daarna pakken we het groter en breder op. Maar de kop is eraf. We zijn begonnen!”

Wordt vervolgd! In deel 2 lees je over de stip op de horizon van Keus Schoonmaak en de resultaten van de eerste metingen.

Kijk ook eens op www.keusschoonmaak.nl

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Kay-Sijbrandij-consultant-kto
Kay Sijbrandij

Consultant