BENCHMARK WHITEPAPER:

Klanttevredenheid & Loyaliteit 2016

Aantal medewerkers:


Nieuwsbief ontvangen?

Tevredenheid & loyaliteit in de profitsector in Nederland

In dit whitepaper wordt dieper ingegaan op de resultaten van het benchmarkonderzoek binnen de profitbranches in Nederland.
In de infographic komt duidelijk het verschil tussen de verschillende markten naar voren en is tevens de relatie tussen de NPS en tevredenheid weergegeven. Laat u gegevens achter en u ontvangt het whitepaper direct per email.

PROMOTERS

De mate waarin klanten de organisatie aan­bevelen is laag te noemen. Slechts een kwart van de klanten (28%), de groep zogenaamde promoters beveelt de organisatie sterk aan.

GEMIDDELDE TEVREDENHEID

Veel organisaties lukt het nog niet om echt goed te presteren. De gemiddelde klanttevredenheid in Nederland bedraagt een 7.8. In 2015 bedroeg deze score nog een 7.7.

PER BRANCHE

De tevredenheid binnen de industrie ligt hoger dan een 8. De belangrijkste oorzaak is de mate waarin klanten ‘zekerheid en betrouwbaarheid’ ervaren.

SNEAK PREVIEW

Arrow
Arrow
Slider
Vraag nu aan!
2017-04-06T12:38:16+00:00