Rapport: Benchmark NPS Nederland B2B 2017

BENCHMARK RAPPORT:

NPS Nederland B2B 2017

  • Wij gaan vertrouwelijk om met je gegevens. Privacy en cookie statement

NPS en tevredenheid in de profitsector in Nederland

In dit whitepaper wordt dieper ingegaan op de resultaten van het benchmarkonderzoek binnen de profitbranches in Nederland.
In de infographic komt duidelijk het verschil tussen de verschillende markten naar voren en is tevens de relatie tussen de NPS en tevredenheid weergegeven. Laat u gegevens achter en u ontvangt het whitepaper direct per email.

Rapport: Benchmark NPS Nederland B2B 2017

PROMOTERS

De mate waarin klanten de organisatie aan­bevelen is laag te noemen. Slechts een 29% van de klanten, de groep zogenaamde promoters beveelt de organisatie sterk aan.

Rapport: Benchmark NPS Nederland B2B 2017

GEMIDDELDE TEVREDENHEID

Veel organisaties lukt het nog niet om echt goed te presteren. De gemiddelde klanttevredenheid in Nederland bedraagt een 7.7. 

Rapport: Benchmark NPS Nederland B2B 2017

PER BRANCHE

Daar waar de gemiddelde NPS in Nederland 10% bedraagt, verschilt deze zeer sterk per branche. De NPS binnen de Industrie en transport en logistiek liggen bijvoorbeeld boven de 25%.

SNEAK PREVIEW

2018-10-15T09:43:49+00:00