“Het team van Integron staat altijd klaar om ons te helpen en te ondersteunen op alle mogelijke manieren. Het maandelijkse onderzoek dat wij uitvoeren heeft ons de afgelopen 18 maanden geholpen om de meest belangrijke verbetergebieden te achterhalen en hiermee aan de slag te gaan.”
Belden
Home | ICT & Telecom | Belden

Belden

De klanten van Belden kunnen erop vertrouwen dat de geleverde producten een topprestatie leveren in de meest uiteenlopende omstandigheden. Belden ondersteunt haar klanten met een onvoorwaardelijke en snelle service.

Integron voert voor Belden een doorlopend onderzoek uit waarbij iedere maand 50 telefonische interviews worden afgenomen om Belden informatie te verschaffen waardoor klantverwachtingen en verbetergebieden herkend en geanalyseerd kunnen worden.

Ook de medewerkers van Belden zijn nauw betrokken bij het onderzoek en de resultaten. Maandelijks worden de resultaten geëvalueerd, worden doelstellingen bepaald en verbeteracties geformuleerd. Dit is onderdeel van de dagelijkse werkzaamheden binnen Belden.

Managers hebben toegang tot de resultaten via het online Customer Heartbeat® dashboard. Door intensief te werken met het dashboard kunnen ze snel verbeterpunten herkennen en resultaten tot op detailniveau en klantniveau inzien.

Belden gebruikt de waardevolle input van haar klanten om de service te verbeteren op de gebieden die voor de klanten het meest belangrijk zijn. Binnen Belden is de inzet en de waarde van het klantonderzoek zelfs beloond met een award voor ‘Continuous Improvement’!

Amba Bradshaw (Senior Marketing and Information Manager EMEA):
“Het team van Integron staat altijd klaar om ons te helpen en te ondersteunen op alle mogelijke manieren. Het maandelijkse onderzoek dat wij uitvoeren heeft ons de afgelopen 18 maanden geholpen om de meest belangrijke verbetergebieden te achterhalen en hiermee aan de slag te gaan. Ik ben erg tevreden en vooral ook trots dat al het werk de afgelopen periode heeft geresulteerd in een verbetering in de klanttevredenheid!”

2016-10-18T13:05:55+00:00