Continu Klantfeedback 2016-10-18T13:05:22+00:00

Continu
Klantfeedback

Vrijblijvend adviesgesprek

Integron heeft sinds 28 mei haar continu klantfeedback oplossing onder gebracht bij het nieuwe initiatief Groo. Groo geeft antwoord op de groeiende vraag naar continu klantfeedback.

De nieuwe dienst gaat verder dan de A-Z feedback die de Nederlandse onderzoekmarkt kent. Naast het non-stop verzamelen van feedback en data zoekt Groo naar speerpunten in organisaties die gedragsverandering realiseren en promotors creëren. Groo is ontstaan uit een samenwerking met Mopinion. Ga voor meer informatie over Groo naar de nieuwe website www.groo.nl.

Klantreis Groo – Inzicht per moment van de waarheid

Bij Continu Klantfeedback draait het om snelle, directe feedback op de momenten van de waarheid voor uw klant. Een korte vragenlijst over de algemene tevredenheid, NPS® en tevredenheid voor 1 moment van de waarheid. U kunt hierbij denken aan het contact rondom een informatieverzoek, het bezoek van uw accountmanager, het contact met uw customer service afdeling of de ervaring met de klachtenafhandeling.

Voor meer informatie: www.groo.nl