Bouw & Installatie2016-10-18T13:05:25+00:00

COFELY GDF-SUEZ

"Het onderzoek laat zeer scherp zien wat de belangrijkste verbeteracties voor de totale COFELY GDF-SUEZ organisatie, voor specifieke klantengroepen en voor de vestigingen zijn. Het onderzoek laat ook zien dat klanten ons beter waarderen dan de medewerkers denken." COFELY GDF-SUEZ [...]

17 mrt, 2013|Bouw en Installatie, Klantonderzoek, klantonderzoek klanten|

Croon Elektrotechniek

"De kwaliteitsafdeling neemt een belangrijke rol in het verbetermanagement in. De projectscores worden via intranet, het personeelsblad, via rapportages op de vestigingen en op organisatiebijeenkomsten bekend gemaakt." Croon Elektrotechniek Integron monitort middelgrote en grote projecten van Croon Elektrotechniek. Niet alleen [...]

17 jun, 2011|Bouw en Installatie, Klantonderzoek, klantonderzoek klanten|

SAB profiel

"Niet alleen worden de knelpunten binnen de tevredenheid op strategisch niveau aangepakt. Ook 1 op 1 wordt met de klant besproken welke veranderingen en verbeteringen in de dienstverlening zij kunnen verwachten." SAB profiel SAB Profiel is onderdeel van Corus Building [...]

20 mei, 2011|Bouw en Installatie, Klantonderzoek, klantonderzoek klanten|
Load More Posts