“Met meerjarenprogramma kiezen we bewust voor continu inzicht in klant- en medewerkerbeleving”

Keus Schoonmaak is groeiende in de schoonmaakbranche. Het grote regionale familiebedrijf is in 1992 opgericht. Meer dan 500 enthousiaste medewerkers zetten zich daar dagelijks voor in. Om haar ambities op het gebied van klant- en medewerkerbeleving verder gestalte te geven heeft Keus Integron in de arm genomen voor een meerjarenprogramma.

D&B The Facility Group: “Voortdurende inzichten in klant- en medewerkerbeleving essentieel voor kwaliteit van onze dienstverlening”

D&B The Facility Group is een multi service facilitair dienstverlener. Alles draait om beleving. En dat betekent iedere dag gasten verrassen en een beleving creëren die een indruk achterlaat. “Dan wil je natuurlijk ook weten of dat in de praktijk allemaal klopt" zegt Michel Pan, Director Business Strategy bij D&B The Facility Group.

Employee Journey Mapping helpt Allinq met het verbeteren van de interne samenwerking

De samenwerking tussen teams is voor medewerkers een aandachtspunt en voor Allinq als organisatie een belangrijk thema om te verbeteren. Om Allinq hierbij te helpen is een online employee journey mapping workshop georganiseerd, waarin engineers en monteurs bij elkaar zijn gebracht om de samenwerking binnen een project te ‘mappen’.