Ga naar inhoud
Integron.nl Logo

Onderzoek Invullen | 0104115966 | info@integron.nl

  • ONDERZOEK
    • KLANTONDERZOEK
    • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • FUTURE PROOF WORK SURVEY
  • INZICHT
  • ADVIES & TRAINING
  • KENNIS EN KLANTVERHALEN
    • KENNIS EN NIEUWS
      • KLANTBELEVING
      • WERKBELEVING
    • BLOG
    • KLANTCASES
      • KLANTONDERZOEK
      • MEDEWERKERSONDERZOEK
    • DOWNLOADS
  • OVER ONS
    • TEAM
    • WERKEN BIJ
    • CONTACT
  • DEMO AANVRAGEN
  • NL
    • NL
    • EN
  • KLANTONDERZOEK
  • MEDEWERKERSONDERZOEK
  • INZICHT
  • OVER ONS
    • Team
    • Werken bij
  • CONTACT
  • ONDERZOEK INVULLEN
  • NL
  • EN
  • CWS-klantfeedback-programma-Integron

Internationaal klantfeedback programma is essentieel in nastreven ambitie CWS

CX Manager Astrid Bruursema vertelt in deze business case over de toegevoegde waarde van het internationale klantfeedbackprogramma en hoe CWS invulling geeft aan de opvolging: nu onderdeel van de dagelijkse routine.

admin2021-01-27T16:13:10+01:00Tags: continu klantfeedback, eNPS, Facilitaire dienstverlening, NPS, Opvolging, Service Profit Chain Model|
  • Klant en medewerkersonderzoek 1nergiek en integron verlengd

Samenwerking 1nergiek en Integron met 5 jaar verlengd!

Laetitia Simonis, algemeen directeur bij 1nergiek, vertelt wat het belang is van het regelmatig uitvoeren van klant- en medewerkersonderzoek.

admin2020-11-24T10:32:25+01:00Tags: Klantbeleving, Klantonderzoek, Medewerkerbeleving, Medewerkersonderzoek|
  • Motion-10-strategisch-klantonderzoek

Strategisch klantonderzoek essentieel in cirkel van groei Motion10

Met gerichte inzichten in de klantbeleving geeft Motion10 gestalte aan haar missie. Lees hier waarom strategisch klantonderzoek essentieel is in haar cirkel van groei.

admin2021-01-27T16:13:25+01:00Tags: ICT & telecom, Strategische interviews|
  • GAD bewonersonderzoek

Actuele inzichten over beleving bewoners voor GAD Gooi- en Vechtstreek

“Dankzij de bewonersonderzoeken beschikken we over actuele inzichten in hoe de vele veranderingen beleefd worden. Waar nodig kunnen we hier snel op inspelen.” Inger van Gelderen (GAD Gooi- en Vechtstreek) over bewonersonderzoek in de afvalsector.

admin2019-10-24T12:57:01+02:00Tags: Afval, bewonersonderzoek, Spiegelonderzoek|
  • Canon-medical-klantbeleving

Canon Medical: “Optimale klanttevredenheid leidt tot betere diagnose en behandeling”

Jack Hoogendoorn (Canon Medical Systems) en Benjamin de Mooij (Integron) over de toegevoegde waarde van continu klantonderzoek: “Continu verbeteren en anticiperen op veranderende omstandigheden is de enige manier om als bedrijf te overleven.”

admin2021-01-27T16:13:37+01:00Tags: Customer journey, Groothandel|

Klantonderzoek onmisbaar binnen kwaliteitstraject Infolijn SOA Aids Nederland

Periodiek klantonderzoek is voor de Infolijn van Soa Aids Nederland een onmisbaar onderdeel in het kwaliteitstraject. Marjan Mientjes (Soa Aids Nederland) en Alex van Oord (Integron) vertellen waarom.

admin2021-01-27T16:13:50+01:00Tags: Infographic, Klantonderzoek, Zorg|
  • Rova-bewonersonderzoek

ROVA doet grootschalig onderzoek naar beleving afvalinzameling onder inwoners

Bewonersonderzoek ROVA over de afvalinzameling. Monique de Jong: “Uiteindelijk moet de inwoner het verschil gaan merken tussen de basis op orde en het op de momenten van de waarheid overtreffen van de verwachtingen.”

admin2019-06-26T14:32:10+02:00Tags: Afval, bewonersonderzoek|
  • Klantreis Strukton Worksphere

Betere dienstverlening na klantreissessie Strukton Worksphere

Bij Strukton Worksphere leidde een klantreissessie tot betere dienstverlening. Lees hier hoe het klantteam verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de kantoorgebouwen van NS het verschil maakt door proactief te communiceren.

admin2021-01-27T16:14:03+01:00Tags: Bouw & Installatie, Customer journey, Customer Journey Mapping, Klantreis, Klanttevredenheidsonderzoek, Workshop|
  • Carrier klantonderzoek

Carrier Airconditioning wil de klant écht leren kennen

Van het scherp hebben van de klantverwachtingen, naar het overtreffen van de klantverwachtingen. Lees het in het interview met Marketing Manager bij Carrier, Meta La Gro – Coenen.

admin2019-05-02T07:58:07+02:00Tags: Bouw & Installatie, Groothandel, klantpanels, Klanttevredenheidsonderzoek, Strategische interviews|

Sims Recycling Solutions verbetert gericht met overkoepelend klantonderzoek

Na het eerste klantonderzoek bekroond worden met een Klantbeleving Award: hoe top-presterende organisatie Sims Recycling Solutions blijft sleutelen aan de optimale klantbeleving.

admin2020-07-22T10:48:20+02:00Tags: Afval, Beleving Awards, Klantbeleving, Klantonderzoek|
12Volgende
Thema's
Downloads

Klantonderzoek

  • Continu klantfeedback
  • Jaarlijks klantonderzoek
  • Klantenpanel
  • NPS onderzoek
  • Project Evaluatie Monitor
  • Stakeholdersonderzoek
  • Strategische interviews

Integron

  • Over ons
  • Werken bij
  • Contact

Medewerkersonderzoek

  • Are we on track
  • Continu Medewerker Feedback
  • Instroom onderzoek
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoek
  • Thematisch onderzoek
  • Uitstroom onderzoek
  • Werkdruk onderzoek

Ga naar

  • Onderzoek invullen
  • Facility Beleving
  • Beleving Awards

Thema’s

  • Klantonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Klantbeleving
  • Werkbeleving
  • eNPS
  • NPS
  • Werkdruk

Blijf op de hoogte

© Integron - Haal het beste uit klant en medewerker • Privacy- & Cookiebeleid • Veelgestelde vragen bij onderzoek
FacebookLinkedInTwitter
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt. Ok