Blog
Onze professionals delen graag hun kennis over klant- en medewerkerbeleving. Je leest het in hun blogs.
Onze professionals delen graag hun kennis over klant- en medewerkerbeleving. Je leest het in hun blogs.
De 15 best presterende organisatie op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ontvingen afgelopen donderdag de Beleving Award 2023. Zij zorgden afgelopen jaar stuk voor stuk voor de meest enthousiaste klanten en medewerkers. In Buitenplaats Vlaardingen reikte Integron deze prijzen voor de dertiende keer uit. Met dit jaar als bijzonderheid dat Integron 30 jaar bestaat en het event in een heuse festivalsetting plaatsvond.
Arjen Maliepaard en Egbert Engelfriet treden toe als gelijkwaardig aandeelhouder binnen Integron. De huidige managing directors hebben twee derde aandelen gekocht en zijn nu samen met Stephan van Gelder eigenaar.
Niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze eigen medewerkers willen we de beleving en het werkgeluk vergroten. Bij Integron is hybride werken ook de norm en daarom ondergaat ons kantoor de transformatie naar een toekomstbestendige werkomgeving: meer fun, professionaliteit en optimale samenwerking.
Glunderende winnaars in het zonnetje gezet tijdens twaalfde editie Beleving Awards. Lees hier het verslag van de dag, door Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron.
Dat is wel even wennen. Normaal ga je in levende lijve op gesprek, maar de online onboarding was goed geregeld. Hoe Guido dat ervaarde, maar ook hoe dat bij werkend Nederland is, lees je hier.
Waar de customer experience in Nederland een paar jaar geleden volgens het Integron benchmarkrapport nog een stijgende lijn vertoonde, is deze de afgelopen jaren gestagneerd. In 2020 en 2021 heeft de COVID-19 pandemie daar een grote rol ingespeeld. Werkt dit alles door in 2022? Wat zijn de learnings van 2021 en welke klantbelevingstrends mogen we verwachten in 2022?
De COVID-19-maatregelen hebben een behoorlijke impact gehad op de employee experience in 2021, zowel positief als negatief. Werkt dat door in 2022? Wat zijn de learnings van 2021 en welke medewerkerbelevingstrends mogen we verwachten in 2022?
“Ook intern houden wij graag medewerkersonderzoeken. Bij Integron practicen we wat we preachen! Daar leren we van, kunnen we ons verder mee ontwikkelen en houden we ons scherp”, zegt Elise Kamhoot , research consultant bij Integron. Lees in dit interview hoe we bij Integron het enthousiasme van medewerkers meten- en verbeteren.
Waar het voor de coronacrisis vechten was om personeel, verschuift de aandacht nu van onboarding en development naar offboarding. Hoe je ook hier het verschil maakt in de Employee Journey, vertelt Robert Mentink aan de hand van 8 tips.
Is een tevreden, betrokken en bevlogen medewerker ook daadwerkelijk gelukkig? Dit is niet altijd het geval. Raoul Kleij (Research Consultant) en Robert Mentink (Senior Consultant) beschrijven deze verschillende definities en hoe medewerkers dit uiten in de praktijk.