Blog
Onze professionals delen graag hun kennis over klant- en medewerkerbeleving. Je leest het in hun blogs.
Onze professionals delen graag hun kennis over klant- en medewerkerbeleving. Je leest het in hun blogs.
Waar het voor de coronacrisis vechten was om personeel, verschuift de aandacht nu van onboarding en development naar offboarding. Hoe je ook hier het verschil maakt in de Employee Journey, vertelt Robert Mentink aan de hand van 8 tips.
Is een tevreden, betrokken en bevlogen medewerker ook daadwerkelijk gelukkig? Dit is niet altijd het geval. Raoul Kleij (Research Consultant) en Robert Mentink (Senior Consultant) beschrijven deze verschillende definities en hoe medewerkers dit uiten in de praktijk.
Weet jij als recruitment professional wat er in de kandidaat omgaat bij het maken van een keuze voor een nieuwe werkgever? Hoe kun je voldoen aan zijn of haar verwachting? En hoe kun je deze in de huidige arbeidsmarkt overtreffen? De 7 fases van de candidate journey.
In het afgelopen half jaar hebben organisaties meer aandacht gehad voor de mentale gezondheid van hun medewerkers en hun persoonlijke (thuis)situatie. Research Consultant Elise Kamhoot gaat in haar blog dieper in op de effecten van de drastisch veranderde werksituatie in het afgelopen half jaar.
Hoe kan ik op een optimale manier een MTO doen en hoe zorg ik ervoor dat er in de opvolging daadwerkelijk iets gedaan wordt met de resultaten? Robert Mentink geeft je 6 tips.
Het klantenpanel: een face-to-face dialoog, fysiek of online met meerdere van jouw klanten leidt tot bewustwording die nodig is om zaken te veranderen. Want mensen tonen emotie en emotie heeft impact. Lees hier de blogpost over klantenpanels van Senior Consultant Mirela Kahrimanovic.
Organisaties moeten juist nu scherp zijn. In de hoogste versnelling wordt er van iedereen verwacht zich aan te passen aan nieuwe werkmethodes, zowel offline als online. Lees hier het belang van medewerkersonderzoek in tijden van crisis in het blog van Integron Consultant Richard Bras.
Wat is het effect op klant- en medewerkersonderzoek en de respons van een pandemie? Alex van Oord, Manager Projectcoördinatie bij Integron, vertelt over zijn persoonlijke ervaring in dit interview.
Het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek leidt bij veel organisaties telkens weer tot problemen. Met deze vijf stappen leg jij de basis voor een gedegen KTO. Lees hier de blog van Marit Luijten, Consultant Klantbeleving.
In dit blog vertelt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron, over waarom juist nu werken aan je customer experience van groot belang is en hoe dat je sterker uit een crisis haalt.