Blog
Onze professionals delen graag hun kennis over klant- en medewerkerbeleving. Je leest het in hun blogs.
Onze professionals delen graag hun kennis over klant- en medewerkerbeleving. Je leest het in hun blogs.
Dat is wel even wennen. Normaal ga je in levende lijve op gesprek, maar de online onboarding was goed geregeld. Hoe Guido dat ervaarde, maar ook hoe dat bij werkend Nederland is, lees je hier.
Waar de customer experience in Nederland een paar jaar geleden volgens het Integron benchmarkrapport nog een stijgende lijn vertoonde, is deze de afgelopen jaren gestagneerd. In 2020 en 2021 heeft de COVID-19 pandemie daar een grote rol ingespeeld. Werkt dit alles door in 2022? Wat zijn de learnings van 2021 en welke klantbelevingstrends mogen we verwachten in 2022?
De COVID-19-maatregelen hebben een behoorlijke impact gehad op de employee experience in 2021, zowel positief als negatief. Werkt dat door in 2022? Wat zijn de learnings van 2021 en welke medewerkerbelevingstrends mogen we verwachten in 2022?
Niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze eigen medewerkers willen we de beleving en het werkgeluk vergroten. Bij Integron is hybride werken ook de norm en daarom ondergaat ons kantoor de transformatie naar een toekomstbestendige werkomgeving: meer fun, professionaliteit en optimale samenwerking.
“Ook intern houden wij graag medewerkersonderzoeken. Bij Integron practicen we wat we preachen! Daar leren we van, kunnen we ons verder mee ontwikkelen en houden we ons scherp”, zegt Elise Kamhoot , research consultant bij Integron. Lees in dit interview hoe we bij Integron het enthousiasme van medewerkers meten- en verbeteren.
Waar het voor de coronacrisis vechten was om personeel, verschuift de aandacht nu van onboarding en development naar offboarding. Hoe je ook hier het verschil maakt in de Employee Journey, vertelt Robert Mentink aan de hand van 8 tips.
Is een tevreden, betrokken en bevlogen medewerker ook daadwerkelijk gelukkig? Dit is niet altijd het geval. Raoul Kleij (Research Consultant) en Robert Mentink (Senior Consultant) beschrijven deze verschillende definities en hoe medewerkers dit uiten in de praktijk.
Weet jij als recruitment professional wat er in de kandidaat omgaat bij het maken van een keuze voor een nieuwe werkgever? Hoe kun je voldoen aan zijn of haar verwachting? En hoe kun je deze in de huidige arbeidsmarkt overtreffen? De 7 fases van de candidate journey.
In het afgelopen half jaar hebben organisaties meer aandacht gehad voor de mentale gezondheid van hun medewerkers en hun persoonlijke (thuis)situatie. Research Consultant Elise Kamhoot gaat in haar blog dieper in op de effecten van de drastisch veranderde werksituatie in het afgelopen half jaar.
Hoe kan ik op een optimale manier een MTO doen en hoe zorg ik ervoor dat er in de opvolging daadwerkelijk iets gedaan wordt met de resultaten? Robert Mentink geeft je 6 tips.