Bedankt voor je aanvraag!
Je ontvangt binnen enkele minuten een email met de download-link.
Vragen over klantonderzoek en advies?
Neem gerust contact op of bekijk onze oplossingen. We gaan graag met je in gesprek om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Wil je in de tussentijd meer lezen over klantonderzoek?
Continu inzicht in wat medewerkers en klanten boeit en bindt is nodig voor een optimale employee en customer experience. Daarom heeft Keus Schoonmaak in 2022 Integron ingeschakeld voor een meerjarenprogramma. Het waarom, wat dat inhoudt, waar het toe moet leiden en wat het uiteindelijk oplevert, vertellen we in deze meerdelige business case-serie. Na delen 1 t/m 3 zijn we inmiddels aanbeland bij deel 4: een nieuwe fase in het programma en de resultaten van nieuwe medewerker- en klantbelevingsonderzoeken.
Rhenus Road is een wereldwijde, logistieke dienstverlener van Duitse origine die wegtransport verzorgt. Daarnaast biedt moederbedrijf Rhenus Logistics onder andere lucht- en zeetransportdiensten en warehousing, en is ze actief in verschillende sectoren, zoals e-commerce, gezondheidszorg, industrie en offshore. De divisie wegtransport heeft vier vestigingen verspreid door Nederland. “Kort door de bocht” vervoeren we goederen van A naar B. Dat moet snel, veilig, efficiënt en goed gebeuren. Klanten moeten op ons kunnen rekenen. Daarom willen we inzicht hebben in wat ze van onze service en dienstverlening vinden. Dit op basis van structurele aandacht voor customer experience, want met één onderzoek ben je er niet. Vandaar de keuze voor het driejarig customer experience (CX)-programma van Integron”, zegt Sven Heijveldt, projectmanager Sales bij Rhenus Road.
In de huidige zakenwereld is duurzaamheid niet langer modewoord maar noodzaak. Steeds meer bedrijven realiseren zich dat hun inspanningen op gebied van duurzaamheid direct invloed hebben op de Customer Experience (CX). Door duurzaamheid te integreren in je bedrijfsstrategie kan je niet alleen bijdragen aan betere wereld, maar ook een sterke emotionele band opbouwen met je klanten. In deze blog duiken we dieper in hoe duurzaamheid als hoeksteen kan dienen voor een onvergetelijke klantbeleving.