Kennis & Nieuws
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
Niks missen van ons nieuws? Abonneer je op de nieuwsbrief!
De Net Promoter Score (NPS) binnen B2B kruipt langzaam omhoog. Na een daling naar +15 in 2022 is de NPS in 2023 geklommen naar +17. Deze graadmeter voor ‘klantenthousiasme’ toont daarmee weer meer promoters die klanten aanbevelen en meer klanten die ook klant blijven. De stijging is knap gezien de economische stagnatie en krapte op de arbeidsmarkt.
Nieuwste berichten
Rapporten, whitepapers en meer
Benieuwd hoe de gemiddelde NPS en tevredenheid binnen jouw branche ervoor staat? Download gratis het Benchmarkrapport, voorkomend uit ruim 200 klantonderzoeken verdeeld over 9 branches.
Om te kijken waar Nederland staat hebben we de CX-/EX-volwassenheidsscan uitgevoerd. We hebben 250 CX- en EX-professionals gevraagd naar hoe volwassen zij hun eigen organisatie vinden op de zes pijlers van het model van Manning en Bondine: strategie, inzicht en begrip, cultuur, governance, de klant- en medewerkerreis en KPI's. Download de resultaten hier.
Gebaseerd op tientallen onderzoeken die Integron uitgevoerd heeft voor afvaldienstverleners. Leer wat klanten, medewerkers en bewoners vinden en verwachten van de dienstverlening én leer van de best in class organisaties. Download de benchmark hier.